Minnen <3

Efter skolan åkte jag och midia som sagt till stan. Det var mysigt som fan. Vi gick och käkade, pratade massor och sedan köpte jag en present till jessica :D. Efter ett tag var jag helt slut i fötterna, så vi rörde oss hem. Middagen var serverad precis när jag kom innanför dörren, favvo maten, potatismoooos :D. Efter maten gick jag ner till ica för att möta ida, där träffade vi annat folk också, sedan vandrade vi vidare hem till mig.

När vi kom hem så gick vi upp på rummet, kollade på tv, chillade, pratade som jag vet inte vad och sedan började det en film på 3:an,  den var helt okej faktiskt. När filmen var slut så kände både ida och jag att ögonen blev torrare och tyngre. Så vi började prata minnen för att pigga upp oss:

Först pratade vi om vår första nyår tsm, haha den var inte den lyckad, hahaha woooho, drack en öl och va skit nöjda :D haha, vi gick i 7:an då så chilla ;). Sen flöt det på, vår första valborg tsm. Jag var tsm med Sebbe och vi var hur många som helst på golfbanan och chillade, sebbe skulle öppna en cider men misslyckades och skar upp nästan hela handen. Sen när vi väl kom till kvarnen hände det massor där, folket blev fullare och sa lite för mkt, visst ida ;) , får inte säga vad hon sa tyvärr :/ , hahaha <3. Sen "fördes" hon hem och enligt ida skulle jag hem till sebbe och ha lite roligt ;P. Sen kom vi på hennes avskedningsfest vid kofsan. Ida skulle åka bort i 4 veckor, så vi möttes alla vid kofsan och hinka och chilla. Det var faktiskt jävligt mysigt. OCH IDAS TUNGA BLEV GUL AV ALLT HON DRACK :O :D HAHAHAHA. Men den kvällen var helt okey, blev lite mkt för Midia då da, men men. Jag ska inte säga att jag hade tråkigt, första kyssen med dig var ju då <3 , så jag var ju inte LITE lycklig då.

Och förra sommaren var det mycket grillning vid lundskolan. Ida va me några gånger. Det var faktiskt lyckad, kommer inte ihåg sååå värst mkt, var lite borta, men kommer ihåg att jag gick och kissade med hanna och jessica 24/7 , och sen kom killen som hade dumpat mig och jag typ hatade DÅ , jag sa att du förstörde hela kvällen, men jag kanske överdrev, sorry om du tog illa upp. Sen fyllde Ida år, då var vi vid veddesta och fira henne. I början var det lite segt, men sen när alla kom var det huuur kul som helst, men inte för mig. Det var den värsta kvällen i mitt liv !!!!. Jag drack FÖR mkt och FÖR fort, så jag spydde hela kvällen och bara låg på en bänk medan folk försökte få kontakt med mig. Men tur var det att jag hade en underbar pojkvän som kunde skjussa hem mig direkt. Du anar inte hur tacksam jag var !! . Men Ida hade kul iaf, det fick man höra dagen efter ;). Och alla gånger vi har varit på Viksjövallen, haha minnen då asså <3

Jaa, det här är NÅGRA av alla minnen vi har tsm ida, och fler ska det bli i sommar. När vi ska till Allsong på skansen, grönan, till ditt landställe, åka vattenskidor och båt, MALLIS och massa mer <33

Men nu ska jag nog lägga mig, ida pkte hem för inte så länge sen, och ska upp ganska tidigt imorgon :/

Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för kvällen o alla minnen vi skapat och längtar tills vi får ännu flera minnen :D:D denna sommar kommer li sååååååå underbar med dig!

2008-04-12 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0