onsdag at school

Idag började jag halv 9 med spanska. Vi hade läxförhör idag och jag hade glömt böckerna hemma så hade inte pluggat ett skit, men gav inte upp utan försök göra det endå, vilket var tur !! För jag kunde ganska mkt endå, och jag när jag lämnade in det kollade läsaren igenom det och sa "Bien Evelina" så det gick väl bra iaf :P. Efter spanskan hade vi idrott, hade typ friskis pass, och jag hade inga skor med mig, glömde dom imorse hemma, och golvet är fan inte det bästa, så jag kunde inte va me när vi skulle springa och så :/. Så jag chillidillade lite med Emelei =).

Sedan var det lunch, fisk men den va helt ok idag, och nu sitter jag här. Skriver det sista i min enskilda analys och den ska vara inne på fredag och då ska vi även redovisa det i samlingssalen, nervös ?!?!. I helgen ska jag förmodligen på fest hos en kompis, på lördag kommer släkten över och firar mig och på söndag fyller jag år :D Och så ska jag tävla, har blivit uttagen till Ängby Internationella, en jävligt stor tävling. Folk från typ hela Europa kommer, så det ska bli jävligt kul att spela :D. Sedan på kvällen blir det hockeybockey med pappa, bittan och errimerri :D Bästa födelsedagen asså !!

Nej nu ska jag fortsätta, ikväll blir det iaf 3 timmars träning, imorgon också. Kommer vara död när jag kommer hem, har ganska ont i ryggen också, men får be Erika massera mig (a) men ska sluta nu, seee you :D <33 / E

Kommentarer
Postat av: sandra

http://www.youtube.com/watch?v=uBemSEsz1RQ&NR=1



KOLLA DEN HÄR GUMMAN! Kevin borg i Idol, han borde fan vinna allt!

2008-11-19 @ 12:56:48
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0