Bättre ensam än i dåligt sällskap.

Hellu igen :) Igår var det middag hemma hos Paulina, 7st blev vi tillslut om jag har räknat rätt (a) Efter middagen och massa snack så åkte jag, sandra och mirelle till collage :) sista helgen innan det blir strikt 25 års gränd, och jag som gillade stället såååå mkt :/ Träffade massa gamla vänner på tåget som också skulle dit, asnice :D Väl där inne va det massa folk vi kände och så började kvällen. Jag taggade upp Sandra och mitt i allting kom en kille från USA och va hur social som helst med oss :) haha, han va ruuuulig. Musiken va varierande men blev en del dans iaf :)

Idag gick jag upp kl.1 och vid 1 befann jag mig vid danderyds sjukhus och blev upphämtad av Maria och Elin :) Vi åkte hem till dom, fick se huset, vi fikade, pratade lön, tider, arbetsuppgifter och ALLT man kan tänka sig, och kändes huuuuuur bra som helst ! fan va jag är bra :D

Ikväll blir det antingen att träffa Midia, om hon inte kan så är det spelkväll :D Imorgon intervjuv inne i stan kl.12, spännandeeeeeeeee <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0