Don't Play With Hearts!

Jag har inte så mkt att säga angående intervjuvn igår utom att den gick superbra :) Rutinsak som alla måste göra men jag va nog bäst på den iaf (a) Efter det gick jag en sväng i stan, sen hem och käka och efter det umgicks jag med helena! En annan helena, från pinigisen, håller på att utbilda sig som nagel"fixare", vet inte vad det heter, men hon ska bli sån som fixar naglar. Så igår ringde hon mig och frågade om jag ville vara hennes försökskanin, och varför inte :D Åkte dit vid 11 imorse, hon satte på naglar och gjorde fransk manikyr, heeeelt gratis :O och shiiit va bra dom blev för att hon började lära sig i fredags :O stålt över dig :D Vid 2 när helena va klar åkte jag och Midia in till stan. Den bästaaa tjejen bjöd mig på supergod lunch och sedan gick vi runt massor och kollade och shoppade lite :) När jag kom hem fixade jag lite saker med datorn och vid 9 kom Midia hit då vi kollade på Sex and the city 2 och den va superbra. Eftersom hon ska jobba imorgon så åkte hon precis hem :)

Imorgon ska jag skjussa mammsen till jobbet och hämta henne, ääälskar att köra bil ! Sen mailade jag lite med Seattle familjen idag, och det är spikat att om jag ska utöka mitt år som Au Pair så ska jag hem till dom :D lätt !!! Dom sa det idag att dom iaf har spikat det (a) Nu ska jag sooooova och drömma om dig ;)

Hahahahaha, remembeeeeerrrr ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0