första jobbansökan, och så får jag jobbet :D

Jag vill ha tbx soool och värme :/ är så trött på det här halvklara vädret.. Iaf, igår hände det en superbra sak, jag fick jobb :D Familjen i danderyd ringde och sa att jag verkade så klockren och såg ingen anledning till att välja någon av de andra tjejerna som hade varit hos dom på intervjuv. Det enda negativa är mina planer för USA, men Maria sa det att dom kan stå ut med att jag åker helt plötsligt. Är sååååå himla glad, tjäna lite pengar innan man åker är ju ALDRIG fel :D Plus att familjen va så himla mysig, och Elin som jag ska vara med mest, va hur söt som helst :) Jag har koll på mailen, och har inte blivit godkänd av SI:s huvudkontror. Men det tar ca.2,3 veckor så jag får väl vänta (a)

Lite senare idag ska jag hem till Sandra, lutar åt att ta en promenad och sen får vi se :) Hinner jag lite senare ikväll blir det eventuellt en tripp till väsby, men får se vad klockan blir. Helgen är planerad och det känns skönt, på måndag börjar jag jobbet så får vila upp mig så jag kan ta in all information jag kommer att få :) Idag får även mamma reda på sin rönken. Hennes läkare ska ringa idag och jag hoppas verkligen för hennes del att det blir en 3:e operation !!! Pussss på er :) <33

Fan älskling, bli bättre snart !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0