fredag då da :D

men är sjuk ... :( hostar som aldrig förr, känns som om alla mina inre organ ska komma upp varje gång jag hostar, men än så länge sitter dom kvar. Va ledig idag, vet inte om det är skönt eller tråkigt, både och tror jag. Men igår blev jag godkänd av Au Pair organisationen SI :D :D så när som helst kan familjerna ramla in :D känns galet skönt ! För övrigt så ska jag och mamman i familjen i chicago bestämma en bra tid vi ska snacka på telefon. Jag håller också på med min Au Pair blogg, men har inte kommit så lång än, men snart ska jag ge er den.

Hela helgen har blivit ändrad. Eftersom jag inte mår så bra blir det inge party för mig ikväll. Ist blir det fotoll på vallen vid 8 och sen hem och kolla film och ligga i sängen hela kvällen! Imorgon kl.7 ska jag skjussa Erica och Sebbe till en fest dom ska gå på, och sen tänkte jag rulla vidare till kungsängen hem till Sandra :) Vi ska käka massa onyttigheter och mysa, måste bli frisk så vill inte göra värsta grejerna...

På månsag blir det jobb igen och ska jobba till torsdag :) Elins aktiviteter drar igång på riktigt nästa vecka så rutinerna kommer sitta på torsdag kan jag lova er. Och jag håller redan på att böja hitta i djursholm, en riktigt fin liten håla :D Huuuuuur stora hus som helst och mkt aktiviteter att göra runt om, kanske dit man ska flytta när man har blivit rik ? :)

Nej nu är maten klar, kött med pommes blir det, mumma :) Ha en bra fredag <3

Jag på kryssningen med helena, galen resa ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0