fredagen den 13:e

Hellu allihoppa :) igår åkte jag och helena till stinsen en sväng och shoppade lite :) Midia jobbade även då så fick säga hej till henne också, alltid lika kul :) Jag va me henne i onsdags då vi kollade satc och bara umgicks, alltid lika skönt ! Efter stinsenturen igår ringde jag familjen jag skulle hem till imorgon, men mamman visste inte att sonen hade tennismatch, så jag ska hem till dom på söndag ist, men det gör mig absolut ingentint :)

Idag åkte jag, erica, annelie, tove, ville, my, camilla och edwin till Ikea och hade det super. Käkade lunch, lämnade barnen på leklandet, kollade runt massor och va kul att vi 4 kunde ses tsm för en gångs skull, tänka på massa annat. När jag kom hem så åkte jag till jakan och mötte upp Paulina för att handla mat och gott till kvällen :) Det blev en chipspåse och pizza, suuuuuupernyttiga :D

Imorgon är det lördag, och eftersom det inte blev intervjuv på dagen så ska jag sooooova länge. Sen på kvällen blir det eventuellt party, om jag hinner !! förhoppningsvis får jag även ett besked av Seattle i helgen också, får se hur beskedet blir och när det kommer, men skoja inte att jag bara går och tänker på det ...........

Imorgon fyller pappsen år, men han är i Nås med hans tjej och Elsa, så får fira honom när han kommer hem ist :) Nu ska jag ta hand om min mage som inte mår så bra, faaaaaaaaaaaaaaaan att det blev såhär hörrö du !! Den har liksom inte mått så bra, men vad ska JAG göra åt saken ? Känns som om jag inte kan göra nåt mer, och det är inte jag som ska göra nåt känns det som, men snart måste jag väl ??????

Pussss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0