Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

Familj söker hjälp med barnpassning.
Vi är en familj i Djursholm, Stockholm som behöver
hjälp när skolan startar. Vi har en flicka på 10 år
och en pojke på 12 år. Skjutsa 10-åringen till
aktiviteter, enklare matlagning och hjälp med
läxläsning, 2-3 dagar i veckan, ca 15.30-18.30/19.00
samt litet extra tid vid behov.

Du behöver ha körkort och naturligtvis tycka mycket om barn.
Vi tror kanske att du är studerande och ser detta som en bra möjlighet till extra arbete.

Innan jag åker till USA kan jag behöva lite extrapengar, så jag ringde på denna annons och jag ska hem till dom på lördag och snacka lite :D roligt som fan! Idag ska jag åka och hämta mammsen på jobbet, och sen kanske ta en runda i Kista eller jakan. Ikväll blir det förhoppningsvis mys med Midia, på torsdag interjvuv på SI, Au Pair, och lördag intervjuv hos denna familj, superbra ju :D !!!

Såhär bra mår jag idag av många många många många anledningar ;D !! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0