När ska VI leka då? du och jag?

Lilllördag idag, men inge party för min del (a) Jobbet går hur bra som helst. Nu har nästan alla Elins aktiviteter kommit igång, så rutinerna lär sitta helt nästa vecka. Skulle bara jobbat tills idag men blev även imorgon vilket gör mig absolut ingenting, skönt att jobba mkt i början så man kommer in i allting :)

Fitt busschaufför körde som en jävla galning idag från jakan till danderyd station! Det ösregnade och hela vägarna bestod bara av vatten, men det sket han i fast han fick vattenplaning varannan meter ... Han riskerade allas liv och körde 190km/h på alla vägar och i kurvorna, cp gubbe !!!! trodde seriöst att jag skulle dö

Inatt fick jag även tvillingar :) Jag va me under hela 9:e månaden och förlossningen gick superbra! Gjorde sjukt ont och va hur läskigt som helst, men ut kom dom. En tjej, Ellen, och en kille, Elias blev det :D huuuuuur söta som helst, verkligen !! det va så sjuuuuukt verkligt

Har en ny matchning med Cultural Care, väntar fortfarande på att bli godkänd på den nya organisationen, Skandinaviska institutet. En familj i Chicago som har 4 barn, två tjejer på 10 och 7, och tvillingar på 4år, killar. Får väl se om dom mailar om att komma överens om en telefontid eller hur det blir :)

Imorgon blir det jobb, fredag träffa midia, antingen partyyyyy eller bio, lördag kräftskiva (hoppas!!!!), och söndag Idaaaaaa :) Nu ska jag kolla min lön och sedan duscha och lägga mig i sängen, pusss på er <3


Love is giving someone the power to break your heart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0