snart september :O

Nu är min Au Pair blogg klar till 100%, check it out ;) Tänker inte skriva så mkt om den delen här, så läs där så kan ni hålla er uppdaretade :)

I lördags blev det ändrade planer igen... Sandra stackarn ligger inne på sjukhus för magen och allt skit stackarn har :/ Hon ligger med dropp och tur att det finns säger jag bara! Så jag åkte och hämtade upp Midia och sen åkte vi in till kista. Vi gick lite i affärer och sen blev det bio, det blev the expendables och den va riktigt bra och hur rolig som helst, vår humor på hög nivå :D

Idag skjussade jag annelie och tove till upplands väsby för att de skulle hämta lite kläder osv, sen vid 4 snackade jag med chicago på skype. Vid 6 var det middag och på kvällen kom Midia över :D <3 Ville berätta allt för henne face to face <3

Imorgon blir det jobb till torsdag, har lite planer under veckan som let resväska osv :)

Älskar dig tjejen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0