uppdate

Lite uppdatering eftersom det va ett tag sen som jag skrev här (a)

Fredags: Tove kom hit och så käkade vi middag hemma hos mig och efter middagen började vi baka bullar. Midia kom hit en sväng innan hon skulle ut, så fick hon smaka masssssaaa goa bullar :D Vid 11 va Tove fortfarande vaken så vi följde me mammsen ut me hundarna, sen somnade vi runt 12 halv 1 (?!?!?!?!)

Lördag: Jag, Tove och Midia åkte en sväng till Kista. Jag shoppade två linnen och sen blev en lunch på donken. Sedan åkte vi hem, jag lämnade Tove hemma hos henne och sen blev det middag hemma hos mig. Sen på kvällen blev det cruising inne i stan :D va huuuuuur kul som helst !!

Söndag: Va me Ida! Vi kollade på filmer, käkade polly och hade trevligt :) 

Idag: Skjussade mammsen till jobbet och sen åkte jag hem och gjorde mig iordning. Sen vid 2 begav jag mig mot djursholm för min första arbetsdag och det gick hur bra som helst :) Vi bakade, lagade mat, käkade, spelade kort och hoppade stuttsmatta.

Imorgon blir det jobb igen och sen eventuellt promenad med Midia när jag kommer hem. Ikväll blir det tv och sängen hade jag tänkt, skönt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0