Where are you now when nothing's going right ?

inget nytt fån USA än, men genom den andra organisationen så ska jag boka upp mig på möte snart och efter det skickas den till london där deras huvudkontor, sen då jääävlar :D vill bara kunna se familjer genom SI nununununununu. För övrigt skjussade jag roger till bilverkstan och sen mamma till röntken i vällingby imorse. Man får ju inte veta svaren direkt, men dom skulle skicka svaren akut till mammas husläkare, så förhoppningsvis ringer han denna vecka och säger hur det blir, men jag tror tyvärr på en till operation... Efter röntken gick vi runt lite i vällingby och shoppade lite, blev för övrigt ett par nya skor till mig :D

Träffade tove och tvillingarna idag, dom mår bra och växer som galningar :O Har även varit ute med midia i en timme, vi gick hummelmora runt och pratade om allt mellan himmel och jord, hon är min räddare i nöden den där bruden :D !! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0