1:a september

Jaha, så var det september... Men nu är det lite annorlunda och skillnad, eftersom jag åker den 27:e så är glaaaaad över att det är september :D Läs här: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Dagarna går in i varandra nu känns det som :P Jag jobbar, kommer hem och håller på med papper från allt möjligt om USA och sen sover jag. Imorgon ska jag även till vårdcentralen och uträtta några ärenden och sen jobba igen.

På fredan kommer Ida lutt hit så ska vi käka taco och på kvällen kolla på antingen kristallen eller Sverige - Ungern :)

På lördag är det pinigsmatch, hahaha kommer gå smäst! Sen ska jag och Midia åka ut och kolla efter mini pc och resväska, och sen på kvällen blir det party :D Häng me ni som vill !!

På söndag ska jag va bakis och bara va mig själv och inte göra ett piss :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med min värmepåse på axlarna, har sååå ont :( Puss på er :)

DEN NI !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0