bridge

Fy fan va jag och helena är bra! Pingisturneringen igår gick ju lovande :) Både jag och helena kom till semifinal men åkte tyvärr ut :/ haha men fy fan va bra vi är endå, fick ju kämpa asmycket ;) visst helena, visst ?

Va hemma runt 8 då käkade jag och fixade mig. Sedan åkte vi in mot stan och kom till the bridge vid 11. Där mötte vi upp lite mer folk och den började vi partaja :D Vi va ett gäng på 7 pers men det räckte gott och väl :) Kvällen bestod mkt av dans och dricka, och sen tog jag, midia, ida, pauo och max sällskap hem och somnade direkt när jag gick hem (a) Kvällen va superkul och hur lyckad som helst :D nästa helg kör vi igen !!!! 

Idag va jag hemma hos syrran ett tag och sen tog en promenad till ica. Fick mysa med tvillingarna och leka med tove :D Ikväll skulle ida kommit hit, men varken hon eller jag är på topp, så antingen ligger jag hemma ikväll och kollar film och käka godis, eller spelkväll, får se vad som händer :P

Imorgon ska jag till bro vårdcentral, får se om jag hittar med bilen, kan bli ett äventyr, sen blir det stan som gäller. Tisdag till torsdag blir det jobb och planer för utgång nästa helg också, blir Ambassadur då :D Puss på er <3

snart så, 22 dagar kvar bara :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0