god morgon :)

Denna vecka har jag jobbat och gick superbra alla dagarna! Lite tråkigt att det är sista veckan nu som kommer :/ Kommer sakna dem galet mkt, men men, USA kommer bli bäst :D På tisdag ska Vickan me och kolla läget, eftersom dom måste ju ha en ny barnflicka när jag åker.

Igår fyllde roger år, grattis :) Så efter middag blev det tårta och bullar och sen vid halv 8 satt jag och Paulina på tåget påväg hem till Sofia. Där satt erika och linda och lite senare kom mirelle. Vi förade och strax innan 11 va vi på MP. Lite segt i början, vilket det alltid är, men sen drog det igår och va riktigt kul. När tjejerna drog stannade jag kvar med Helena och hennes vänner och fortsatte kvällen med dans och drinkar, jag och helena har ett hemligt tips you know ;) haha hade så galet roligt med dig tjejen, måste göras om innan jag drar, ikväll kanske?

För ikväll ska jag hem till Ida och käka mat och föra. Sen ska vi fira Micke som fyller år :) Nu hinner jag inte skriva mer här, puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0