no piercing !

Idol på tv och jag vet att alla i hela sverige kollar, och självklart kollar jag också, tycker det är grymt kul! Men egentligen förstår jag inte varför jag ska börja kolla på detta, eftersom jag inte kommer att följa det efter den 27:e. Utom på tv4play såklart, aja får se :)

Jobbade idag men slutade tidigt. Pappan kom hem tidigt så jag va hemma vid 7, då tog jag en power walk och gick en timme. Nu sitter jag här och ska efter idol duscha och sen äta :)

Helgen är planerad, gäller att planera varje dag nu innan man ska åka :O
Så på fredag ska jag va med Ida och på kvällen utgång till Ambassadur om Ida kan fixa in oss alla :) 
Lördag ska jag hem till Camilla och soooova över :D
Söndag har jag hemligheter på g !!!

Jag, Camilla och Vincent på öland 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0