tjenixen :)

Dagarna rullar fortfarande på som dem ska och va ledig igår vilket va ganska skönt :) Igår kom Ida lutt hit vid 3 tiden. Jag rensade min garderob och rum, slängde en halv svart soppsäck och ida fick med sig lite kläder som jag inte ville ha :) Vid 6 när mamma och roger kom hem så käkade vi taco och det var huuuuur mumsigt som helst. Vid 8 så sappade vi mellan sverigematchen och galan kristallen och sen vid 12 skjussade jag hem henne :) Mysig kväll vart det :)

Idag har jag åkt en sväng med Midia i hennes supernya bil :D huuur fin som helst och shit va avis jag är, men kommer ha en bil i USA (a) Vi åkte till outlet och kollade lite och slutade med att jag kom hem med en stooooor resväska :)

Snart är det pingis som gäller. Ska möta upp Helena vid hallen för att träna lite, och sen kl.6 börjar turneringen i solna. Hahaha, jag som inte har spelat pingis på galet länge kommer få kämpa arslet av mig ;) Sen efter det så blir det utgång ikväll :) Ska bli galet kul!

Någon som är intresserad av att köpa ett busskort? Du får det den 26:e september och det går ut den 31 december. Man kan åka med det dygnet runt och priset kan diskuteras :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0