två veckor kvar :D

Hellu :) Har nästan glömt bort denna blogg, skriver för mkt i min usa blogg, http://evelinaistaterna.blogg.se/ Kan vara för att jag har galet mkt att göra och det gär att jag vill uppdatera allt i bloggen och hinner inte med denna (a) kan va så ;)

I helgen spenderade jag med bästa vännerna och hemma hos syrran ute i skokloster. På lördagen åkte jag, camilla, edwin, tove, erica och sebbe till bro för att bada i bro simhall. Va superkul och tove och edwin lekte verkligen av sig :) Sen hängde jag me camilla och edwin hem och hade en supertrevlig kväll med dem :D

Idag va jag me Annelie och barnen på vårdcentralen. My har fått öroninflamation och hade smittat Tove :/ Sedan har jag åkt runt massor idag med ärenden angående visum, papper och aa, name it !

Ska jobba tisdag till torsdag. Sen på fredag ska jag antingen me Sofia o/c ut, eller tjejmiddag hemma hos Annie och sen utgång med tjejerna och sen möta upp boysen, men får se hur jag gör. Lörsag ska jag umgås med Ida och söndag ska jag hem till Sandra :D Skönt att ha helgen panerad redan nu ;) Puss på er <3


Har mina bebisar varit såhär små ??? :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0